Estonian Special Task Force
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tagasiside] GHOST

3 posters

Go down

[Tagasiside] GHOST Empty [Tagasiside] GHOST

Post by Ghost Sat 10 Jan - 21:14

Minu üldine tagasiside.

1.1 MIS VÕIKS TEISITI OLLA?

Minu arust jääb suhtlusest veidi (loe: päris palju) puudust!

1) Jaoülemad peaksid rohkem käske jagama, kuhu keegi läheb, kes võtab maja jne. Et ei oleks olukorda kus 4 inimest lähevad ühte maja puhastama, see ei ole vajalik. 2 inimest läheb ühte maja puhastama, 2 teist, aga enne seda peaks mingi koha ütlema, kus jälle kokku saama, et keegi ära ei kaoks vahepeal.

2) Minu arvates, peaks liikumissuund, mis suunast ründame ja mis suunas hakkame linna puhastama juba enne paika pandud, mitte kohapeal mõtlema hakkama.( Sh kuhu läheb KP, et tal oleks suur vaatamisväli ja samas kus oleks temast abi. Täpselt niisamuti kuhu läheb TL).
Nii tekivadki informatsiooniprobleemid ja juhtimisprobleemid. Ühesõnaga jaoülemad peaksid rohkem kodutööd ära tegema ja kindla plaani paika panema juba enne kohapeale minekut, puhtalt kasutades kaarti jne. Praegu jätab enamvähem mulje, et me läheme kohale ja siis alles hakkame mõtlema kuhu võiks minna ja kust kaudu.

3) Eilset missiooni silmas pidades. (see mis toimus valges) Jaoülemad peaksid jälle paremini kodutööd ära tegema, et ei tekiks situatsiooni, kus üks jagu (väljaots) juba ründas, kui meie (kurvits) olime alles mäe otsas ja üritasime üksteist ravida.
Peaksime enne missiooni alustamist võtma sisse positsioonid, seda vaikselt, ilma et jääksime vaenlasele silma. Positsioonid siis, ahelikus, või midagi sarnast. Samuti kindla kohapeale peaks panema juba varem ära täpsuslaskuri ja KP. Siis jaoülemad ütlevad üksteisele kui mõlemad jaod on paigal ja siis alles hakkavad ründama KORRAGA. Samuti peaks vahepeal üksteisele informatsiooni jagama, et ei hakataks üksteist tulistama.

4) Nagu Kurvits juba kirjutas, siis
TEATAME VIGASTATUTEST JA SEDA KOHE KUI NÄED TEDA, SAMUTI TEADATA SURNUTEST.
Kui on efektiivne tuli siis, visata suits ette, tirida haavatu kuskile varju ja kutsuda meedik, et saaks ise võitlusesse tagasi astuda.
Minu arust meediku kõige suurem töö peakski olema, teiste aitamine, mitte niivõrd vaenlaste tapmine.
KÕIGE TÄHTSAM ON JU, ET OLEKS VÕIMALIKULT VÄHE SURNUID. JA KUI KOHE SURMA EI SAA (ühe lasuga), EI TOHIKS ABSOLUUTSELT MITTE KEEGI SURMA SAADAGI.

5) Selle probleemiga, et keegi ette ei jookseks niiöelda "kille huntima", peaks tegema sellise reegli (vähemalt) mõneks ajaks, et kui surma saad, siis respawnid baasi ja jääd ootama. Siis kui kõik surma saavad, on missioon ebaõnnestunud ja tehakse uus plaan kuidas missiooni läbi viia. See samuti aitaks, et inimesed üritavad "targemalt" sõdida, ja see arendab jälle oskusi.

6) Juhtimisega seoses veel seda, et absoluutselt kõik käsud peaksid tulema jaoülema poolt, hetkel on enamvähem kuni linna jõudmiseni kõik normaalne ja siis linna sees ei tule jaoülematelt praktiliselt ühtegi sõna. Käsklused mis annate, peaksid olema täpsemad.
MITTE: Ahelikku, marss. VAID: Ahelikku 5 meetriste vahedega, marss.
Siis ei teki lolli mula vahele ja ei pea andma lisa käsklusi.

7) Raadiokoodid (1.0, 2.0 jne)
Need peaks määrama kindlad koodid igale inimesele, mis säiliksid. Kergem meelde jätta. Samuti ei peaks minu arust olema ühe jao puhul nimetust 1.2 vaid lihtsalt kaks, on kergem aru saada jne.

1.2 ÕPPUSED

Minu arvates, ei peaks me hetkel vastastega koos missioone tegemagi, kuna minu arust jääb hetkel puudu juba nii lihtsatest asjadest. Vaja oleks teha midagi sarnast SBKle siiski, kus seletategi lahti baasteadmised, mida mängus on vaja.

Õppuste ideed:

1) Majade puhastamine. Tühjas linnas, lihtsalt drillime majade puhastamist!
Enne seda toimub õpetamine sellega seose, näidatakse ette, mitu inimest, kuidas läheb (kes paremale, kes vasakule), kus kokku saadakse, kuidas seda väljendada, et maja puhas ja milline maja!

2) Inimeste ravimine ja haavatute eemale viimine, samuti haavatute transport eemale tassimisega.
Enne seda TÄPNE õpetus, millal tuleb haavatut eemale tirida, millal teda selga võtta. Kuidas kutsuda meedikut, kuidas väljendada kus sa oled jne. Enamus ravimist, va enda ravimist peaks tegema siiski meedik!

3) Kõige lihtlabasemad asjad:
• Kuidas rääkida raadiosse õigesti, kuidas teha sidekontrolli jne.
• Erinevate formatsioonide läbi tegemine. Sh maleruudustikus edasi-tagasi rullimine, kõrvale rullimine, koos täpsete ütlustega, mis peab rääkima. Liikumine erinevates formatsioonides. Teha palju kuiva trenni, et ei tekiks situatsiooni kui nt öeldakse ahelik, siis ei teata mida teha.
• Topograafia
• Kuidas maastikul liikuda
• Teha põhjalikumalt selgeks erinevad erialad TT, TL, KP. Kuidas valida laskepositsiooni, teha kuiva trenni jne.
• Kus suunast vastane tuleb, mitu neid on. Öelda kui vastane on maas jne. Praegu on lihtsalt nii, et kõik lasevad ja siis kui ise näed vastast siis on hästi. Aga meeskonna suhtes on see tähtis et kõik tulistaksid õigesse suunda. Rääkida tuleb palju kui juba kontakt on.
• Samuti reaalses elus erinevate masinatega sõita, neid vaadata, vastaste masinaid niisamuti, et ei tuleks ette situatsiooni nagu Kurvits seletas, et keegi ütleb et otse ees 3 tanki, kui tegelikult ainult 1 tank ja teised lahingmasinad.

4) Samuti võiks õpetada uusi jaoülemaid või lihtsalt juhtimist. Hetkel oskavad ainult Kurvits ja Väljaots juhtida, aga kui te mõlemad langete, või saate vigastada, siis jooksevad kõik ringi nagu peata kanad.

KIRJUTASIN HETKEL KÕIK ÄRA MIS MIND VAEVAS, PEACE. KEEGI EI PEA MINU ARVAMUSEGA ÜHINEMA AGA NEED ON MINU ARVAMUSED, MIDA PEAKS MUUTMA JA MIDA ARENDAMA.
800 SÕNA JA ÜRITAGE ÖELDA, ET MA EI OLE MOTIVEERITUD. Very Happy


Ghost

Postituste arv : 10
Join date : 2015-01-06

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by Ghost Sat 10 Jan - 21:31

KÕIGE TÄHTSAM ASI, SEE EI OLE CALL OF DUTY JA KILLID EI OLE TÄHTSAD. TÄHTIS ON KÕIK MEHED TERVENA TAGASI TUUA JA MISSIOON EDUKALT SOORITADA!

Ghost

Postituste arv : 10
Join date : 2015-01-06

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by Kurvits Sun 11 Jan - 15:12

Tänan selle põhjaliku tagasiside eest. See ongi see, mida ma liikmetelt ootan. Kiitus sulle selle eest. Hakkan nüüd vaikselt lahkama sinu välja toodud punkte.

1.1

1) Osaliselt olen sinuga nõus, kuid osaliselt mitte. Mis puudutab määratud kogunemis punkte, siis tõesti. Need on olulised ning neid tuleb kasutada. Me ei ole päris iga missiooniga neid määranud kuid enamjaolt on nad meil olemas. Mis puudutab majade puhastamist jms, siis me tegelikult üritame Väljaotsaga leida mängijaid, kes suudavad ise oma peaga mõelda. Special Task Force peaks olema selline, kus on kõigil ajud. Selles osas me erineme tavalistest sõjaväe üksustest. Kuigi tõesti meil on hetkel üsna palju algajaid sõdureid, keda on vaja drillida. Tahan ka sellega alustada mingiaeg. Jõudes nüüd tagasi majade puhastamise juurde. Mida ma ootan, on see, et juhid ei peaks ütlema iga pisi detaili mängijatele. Kui me anname edasi ülesande, kellegil mõni maja puhastada kellegiga koos, siis sealt edasi ootame me tegelikult juba teie poolset mõistuse kasutamist. Nagu praeguste situatsioonidega vaadata, siis peame tõesti ka selle osa läbi viima. Mõistlik ongi selline tegutsemise viis, kus 2 meest lähevad majja ning teised katavad maja külgi. Tundub, et peame hakkama oma tähelepanu ka sinna poole viima.

2) Siinkohal tuletan jälle meelde, et Special Task Force puhul TL ei ole snaiper. Ta on samamoodi jao liige, kes liigub jaoga koos. Seepärast on meil võetud ka täpsuslaskurile RCO sihikuga relv, et ta saaks hakkama ka lähivõitluses. Meie peamine ülesanne üldiselt ongi teha ülesanne ära kiirelt ning võimalikult väikeste kaotustega. Samuti peab saama kuulipildur hakkama linna puhastamisega. Kui linna puhastatakse kiiresti, siis ei ole kuulipilduril mingisugust mõtet, sest ta oleks koguaeg sunnitud oma positsiooni vahetama. Nüüd põhiline asi. Kuulipildur on jaos liige, kellele ei näidata mitte kunagi laskepositsiooni ette. See on KP puhul erand, et KP valib endale positsiooni alati ise, sest tema on oma ala spetsialist ning peaks suutma seda kõige paremini teha. Antud olukordades tuleb tõesti tõdeda, et meil on vaja ka neid välja õpetama hakata. Mis puudutab jaoülemate kodutööd, siis see on meil tehtud. Me vaatame alati kaardi järgi ära, kust kohast keegi ründab ning millal hakatakse ründama. Meie asi ei ole panna mehi positsioonidele juba kaardi järgi. Sellised asjad tulevadki jooksu pealt, sest KP'le ja TL'ile ei määrata kohti. Ideaalis peaksid nad jaoga kaasas liikuma.

3) Mis puudutab seda missiooni, siis tõesti oli rünnakule minek puhtalt minu apsakas. Läksin positsiooni juurde liiga lähedalt. Oleksime pidanud kaugemale minema. Mis puudutab jagude vahelist suhtlust, siis suhtlus minu ja Väljaotsa vahel on tihe. Räägime koguaeg, millal hakkame minema ning millal peab kumbki jagu ootama. See missioon läks igati aia taha, sest mina reaalselt unustasin Väljaotsale edasi öelda, et me sattusime kontakti. Seetõttu jäid nemad kontakti hiljaks ning hiljem liikusid liiga kiiresti peale üritades meilt tuld maha saada, mis ka õnnestus, kuni neil endil seal midagi aia taha läks.

4) Selle punkti juures ei ole mul midagi lisada. Olen 100% päri.

5) Tänan idee eest. Arutame Väljaotsaga läbi ning anname teada otsusest.

6) Siin ütlen ära, et kui öeldakse "Ahelikku marss", siis see ongi alati 5'e meetriste vahedega kui ei kästa teistmoodi. Mis puudutab juhtimist, siis aitäh, üritame olla tähelepanelikumad ning anda rohkem käsklusi.

7) Tegelikkuses meil ongi määratud kindlad raadiokoodid. Probleem ongi selles, et mängijad ei käi alati kohal ning, et siis asja mugavamaks teha, määrame me ajutised koodid uuesti. Raadiokoodid on seotud ka jao liikumis järjestusega ning, et ülematel oleks endil kergem järge pidada, määramegi uuesti. (See on ka üks põhjustest, miks ma tahan, et mängijad oleksid nii aktiivsed kui võimalik.)

1.2

1) Tänan idee eest. Tegelikult on meil see juba ammu plaanis aga ei ole olnud siiani võimalust sellega tegeleda, sest alati leidub inimesi, kellel ei ole aega. Meil on küll määratud ära päevad teisipäev ja laupäev, just sellel eesmärgil, et saaks teha õppusi (siis peaksid kõik kohal olema) aga nagu siiani näha on, siis puudub alati üsna palju inimesi ning õppust ei ole mõtet teha kui ei ole kohal 95% inimesi, sest muidu peame seda üha uuesti ja uuesti tegema.

2) Idee järgi nii ongi, et meedik peaks tegelema teiste ravimisega. Lisaks on meil olemas foorumis õpetus, mida peaksid lugema KÕIK mängijad, et olla kursis sellega kuidas reageerida, kui oled saanud haavata. Nagu näha, siis ei loeta neid õpetusi eriti ning sealt hargneb ka probleem.

3) 1. Sideõpe oli meil plaanis, kui ACRE tööle saadi aga kuna kõigil oli 100 häda ja enamus juba vingusid, et võiks minema hakata, siis jätsime raadio õpetuse sellel korral ära. See õpe tuleb 100% kindlalt.
2. Jällegi asi, mille kohta on meil foorumis õpetus. Meil ei ole küll lahti räägitud, kuidas malelauas rullida aga selle jaoks ei ole hetkel ka olulist vajadust, sest kõrbe tingimustes ei kasutata malelaua formatsiooni liikumiseks eriti. Üldiselt on nii, et kui vaenlase suund on teada, siis tuleks peale liikuda kas noolepeas või ahelikus. Siiani on miskipärast kasutatud malelauda selle jaoks. Kuna jaoülema poolt on tulnud selliseid käsklusi, siis tuleb ilmselt ka see päevakorda panna.
3. Selle jaoks ei ole otsest vajadust Takistani mapil, sest kaardiga konsulteerivad üldiselt ainult jaoülemad ning meil ei ole probleeme kaardi ning tingmärkide tundmisega. Maastikul liikumine käib niikuinii ainult käsu järgi teiste jaoks.
4. Sama vastus.
5. Tulevikuplaanides täitsa olemas.
6. Me oleme seda oi kui palju rääkinud aga nüüd on see hetk, kus inimesed peaksid kuulama hakkama ning ka reaalselt ütlema, kust suunast vaenlase tuli tuleb. On inimesi, kes seda ka teevad aga kahjuks on suur hulk inimesi, kelle jaoks on killide arv olulisem kui oma jao turvalisus. Muidugi me nõuame seda ja nõuame ka edaspidi.
7. Jällegi on probleem mängijate laiskuses. Ei viitsita lugeda õpetusi. Varsti loon süsteemi, mis peaks motiveerima kõvasti enamus mängijaid. Olen üsna veendunud, et peale seda on ka aktiviste rohkem.

4) Olen sinuga nõus.

Lõpetuseks ütlen veel niipalju, et suured tänud sellise tagasiside eest. Enamus olulisi punkte oli välja toodud ning hästi lahti seletatud. Teistele nii palju, et ma ootan ka teie poolt tagasiside missioonide kohta ning LUGEGE ÕPETUSI!! Me näeme kohe, kui te ei ole foorumis väljaõppe alafoorumi all olevaid teemasid läbi lugenud. See kõik kajastub missioonide ajal.
Kurvits
Kurvits
Admin

Postituste arv : 64
Join date : 2014-07-14
Age : 29

https://e-s-t-f.forum.co.ee

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by Ghost Thu 29 Jan - 11:41

[27.01.2015]
Pooleldi vastus Kurvitsale, pooleldi enda arvamus.

Formatsiooni lagunemisega olen nõus.

Selle seljataguse vaatamisega, aitaks ma  arvan, kui sa vahepeal jooksvalt käsiksid vaadata seljatagust ka kindlatel inimestel, alguses on vaja käskida, pärast vaadatakse juba ise.

Vaenlase pihta kõikidel tule avamisega on raskem, sellele lahenduse leidmisel on raskem.. Aga arvatavasti kui seljatagust, külgesi jne katetaks, siis ei saaks kõik inimesed ettepoole lasta ka.

Teise missiooni kohta:
Esimest korda, kui ma katsin tulekusuunda arvestades teest vasakult poolt, hakkasite juba edasi minema ja kui ma vaevu sinu CTRL rääkimist poleks kuulnud, siis ma oleks vist sinna jäänudki. Teed pidin ületama samuti üksinda teed, ilma et keegi mind kataks.

Oleks pidanud vist kõik üle lugema enne kui edasi liiguma ja raadiosaatjaga teised järgi kutsunud.

Lõpu poole käskisid mul juhtida Matis ja need kuskilt teiselt poolt läbi, aga keegi ei teadnud kus nad ongi, samuti ei teadnud sa täpselt kus ma olen.. Lõpuks sain surma, olles eraldatud teistest.

Lahendus võiks olla sellele see, et vahepeal vaadatakse üle, et kedagi kadunud ei ole. Oodatakse järgi ja koos pannakse niiöelda plaan ja samuti kokkusaamis koht, kui pooljaod eraldi liiguvad.

Ghost

Postituste arv : 10
Join date : 2015-01-06

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by Kurvits Fri 30 Jan - 18:18

Mis puudutab seda teist missiooni, siis väga raske on panna lahingu käigus paika uusi kohti, kuhu kõik liiguvad. Eriti kui jaos on 7 meest. Ma pean esiteks vahetama pidevalt raadiot, et suhelda Väljaotsaga ning oma meestega. Lisaks pean kasutama CTRL'i, et lähedal olevate meestega rääkida, jälgima vaenlase suunda, hoidma silma peal omadel meestel, et märgata haavatuid, kontrollima mehi, kes mis kohta täpselt katab, et ei jääks pimedat kohta kust võiks vaenlane rahulikult sisse astuda ning kui ma pean veel jooksvalt hakkama kaardile märkima kuhu keegi läheb, siis see võtaks siga kaua aega. Muidu olen täitsa nõus sinuga. See ongi rohkem kokku mängimise küsimus. Siinkohal ma ootaksingi liikmete poolt seda, et kui jagu seisab kusagil, siis iga mängija vaatab ise endale katte positsiooni mitte, et ma pean ise jälgima, et sina lähed katad seda ust ja sina seda ava. Te teeksite minu tööd sellega kõvasti kergemaks. Praegu ongi see jama, et ma tegelen 100 erineva asjaga ning mul pole lahing olukorras lihtsalt aega mõelda kaardi peale.
Lõpetuseks ütlen ka selle ära, et igas olukorras, kus jagu ei liigu, peaksid kõik jao liikmed võtma iseseisvalt ringkaitse. Hetkel probleem ongi see, et kõik katavad vaenlase suunda ning keegi ei kata külgi ja seljatagust. Kill hunter süsteem toimub meil hetkel.

Oleme Väljaotsaga üritanud nüüd välja mõelda viise, kuidas endi elu kergemaks teha ning võin juba nii palju ära öelda, et meil on plaanis lükata Väljaots rühmaülemaks ning treenida juurde jaoülemaid. Lisaks teeme juurde ühe toetus grupi, et mängijaid paremini ära mahutada.
Kurvits
Kurvits
Admin

Postituste arv : 64
Join date : 2014-07-14
Age : 29

https://e-s-t-f.forum.co.ee

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by AlXx Fri 30 Jan - 18:40

Üks võimalus on ka pooljaoülem, kes tegeleb siis meeste paigutamisega jne

AlXx

Postituste arv : 10
Join date : 2015-01-21

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by Kurvits Fri 30 Jan - 19:05

Olen nõus aga me pole endiselt veel suutnud välja valida inimesi, kes suudaks reaalselt seda tööd ka teha. Plaanime hakata nüüd jaoülemaid välja treenima ning kui sealt midagi head tulemas on, siis saab ka pooljao ülemad tööle rakendada. Siiani olemegi valinud mõlemad enda jaost 1'e liikme, kes tegeleks jaoülema kohustustega kui jaoülem peaks langema.
Kurvits
Kurvits
Admin

Postituste arv : 64
Join date : 2014-07-14
Age : 29

https://e-s-t-f.forum.co.ee

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by Ghost Sun 8 Feb - 1:52

Tagasiside [07.02]

Esiteks Pahhomov, kõikidel juhtub apsakaid, kuid seepärast ei tasu vihane olla. Mis sitasti, see uuesti. Väljaots on meid kunagi samamoodi hukatusse viinud, aga näed ikka veel juhib.

Juhtimise poole pealt häiris mind see, et jah, teil lasti valida oma liikumissuund ise, kuid korrutatasime üle, et mitte mingil juhul, mitte minna külla ja tulla sealt kaudu, soovitasime tulla mööda rannikuäärt.

BTR'i mittetuvastamise süü võtan enda peale, ma tõesti ei näinud mitte kuskil seda. Võib-olla oli see külas? Auto, koos kuulipildujaga tuvastasime juba sinna minnes, samuti märkisime kaardile "Auto + 2ne patrull."
Külas me teadsime, et on vastaseid, mitte täpseid asukohti. Samuti sai sellest ettekantud Väljaotsale, kes oleks pidanud selle teile edasi ütlema.

Minu idee, et kuidas seda missiooni lahendama oleks pidanud on selline. Luure liigub välja positsioonidele, kannab ette vastaste arvu, tehnika, ja enamvähem asukohad. Siis liigub jagu välja, mööda rannikuäärt vaikselt. Kui nad on enamvähem vastaste baasi lähedal, ütleb jaoülem LGÜ'le, et nad on kohal, mille peale võtab snaiper maha Artillery sihturi. Pärast seda ründab kohe jagu baasi. Esimese asjaga võetakse maha auto. Alati peab vaatama sihtmärke ohu järgi, kõige pealt kõige suurema ohuga, või kõrgemad ohvitserid. Selles missioonis oli samuti tulejuht, kes liikus ilma relvata. Snaiper pakub tuletoetust. Pärast missiooni täitmist liigutakse tagasi baasi.

Ghost

Ghost

Postituste arv : 10
Join date : 2015-01-06

Back to top Go down

[Tagasiside] GHOST Empty Re: [Tagasiside] GHOST

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum